Scansys 3D Anterior Segment Analysis System TA517

L'analizatore 3D di u segmentu anteriore Scansys furnisce un inseme di soluzioni diagnostiche di segmentu anteriore prufessiunale per e cliniche. U pruduttu usa l'imaghjini Scheimpflug,

Un colpu unicu di 1 secondu genera immagini tomografiche 28/60 in alta definizione corneali anteriori è posteriori, è sò raccolti punti di dati 107520/230400. Attraversu l'analisi è u calculu, una serie di carte topografiche corneali, mappe di spessore corneale è mappe di altezza sò generate, chì sò l'aspetti clinichi di u segmentu anteriore. U diagnosticu furnisce un forte sustegnu.


Analisi Keratoconus

U coefficiente di cheratoconu (KCP) pò esse adupratu per ghjudicà visivamente a pussibilità di a malattia è aiutà u duttore in l'analisi di u cheratoconu.

Ottimizazione di lente intraoculare di fascia alta

Un modulu di guida appositamente disignatu per l'ottimisazione IOL di chirurgia refrattiva di cataratta, incarica i medici di fà esami pre è postoperatori di lenti intraoculari di fascia alta è di selezziunà lenti intraoculari Toriche, asferiche o multifocali.

Chirurgia ICL

Supporta a ripresa di una sola immagine tomografica Scheimpflug in alta definizione à ogni angulu, è misurendu l'altezza di l'arcu, a prufundità di a camera anteriore è altri dati ponu esse aduprati per ispezioni pre è postoperatorie di chirurgia ICL. L'intelligenza AI raccomanda u diametru di a lente ICL è prevede l'altezza di l'arcu postoperatoriu.

Analisi di l'Aberrazione

I polinomi di Zernike ponu esse aduprati per quantificà l'aberrazione di u sistema otticu corneale tutale, chì pò esse adupratu per valutà l'impattu di a chirurgia di cataratta nantu à a qualità visuale, è pò ancu esse adupratu per guidà una chirurgia refrattiva persunalizata per assicurà a qualità visuale di i pazienti dopu a chirurgia .

1 (1)

Vantaghji di u Produttu

✦ Analisi di cheratoconu

Raccoglie una grande quantità di dati da tuttu u mondu, attraversu a superficia cornea KCI, ricunniscenza AI di quattru quadri, metudu di classificazione SVM, ghjudica più intelligente è accurata a pussibilità è a gravità di u casu attuale di cheratoconu, u valore di riferenza (KCP , range 0% -100%). A figura sopra cuntene quattru carte topografiche di rifrazione è a curvatura assiale di a superficia posteriore di a cornea, è dinò a distribuzione di tendenza di a carta di spessore. Queste sò a basa chjave per ghjudicà u cheratoconu.

1 (2)

✦ Lente intraoculare ottima

Un modulu di funzione di guida appositamente disignatu per l'ottimisazione IOL di chirurgia di cataratta rifrattiva, furnendu valori k1, k2, km è Astig, angulu Kappa è angulu Alfa di trè tippi di rifrazione corneale (Simk, potenza di rifrazione cornea piena, vera potenza di rifrazione netta) È altri speciali valori di riferenza. In listessu tempu, furnisce dati di calculu prufessiunale cum'è astigmatismu pan-corneale, aberrazione sferica pan-corneale, aberrazione pan-corneale di altu ordine, è fornisce dati prufessiunali è supportu per risolve l'errore di rifrazione sferica, l'astigmatismu, l'aberrazione sferica è a presbiopia in chirurgia cataratta.

 

1 (3)

✦ Analisi di l'aberrazione

Attraversu l'analisi di l'aberrazione di l'onda di Zernike, furnisce l'analisi di l'aberrazione caratteristica è i diagrammi di ogni ordine di zernike nantu à a cornea anteriore, posteriore è pan-corneale, chì hà una significazione guida per l'analisi di a qualità visuale prima è dopu a chirurgia refrattiva.

1 (4)

✦ Pruvazione di simulazione di lente di cuntattu

In risposta à i bisogni clinichi di lenti di cuntattu, basatu annantu à a misurazione di a topografia corneale di u paziente, u sistema Scansys pò raccomandà lenti di cuntattu adatti per i parametri corneali di u paziente è simulare a colorazione fluorescente di a cornea sottu à a lampada à fessura, accelerendu u prucessu di adattamentu di lente ortokeratologia, Chì elimina u prublema di tintezza cornea multipla per i pazienti.

1 (5)

✦ Esame chirurgicu ICL

Prima di a chirurgia, furnisce dati quantitativi ricchi cume a profondità di a camera anteriore è u diametru di a cornea. AI raccomanda intelligentemente a dimensione ICL è prevede l'altezza di l'arcu postoperatoriu. Dopu l'operazione, una sola maghjina tomografica Scheimpflug in alta definizione pò esse presa in ogni angulu per misurà accuratamente l'altezza di l'arcu.

1

Parametri tecnichi

camera

Fotocamera infrarossa digitale + fotocamera digitale digitale Scheimpflug

surghjente di luce

Sorgente di luce à fenda LED dedicata à 475 nm

Rate di campionamentu

28 fotogrammi per secondu / 2 60 fotogrammi per seconda / fotogramma unicu

Punti di campionamentu

107520/230400

Distanza di travagliu

80mm

Range di misurazione di a topugrafia corneale

9mm / 12mm

Gamma di misura di spessore corneale

300-900μm

Gamma di misurazione di a prufundità di a camera anteriore

0,8-6 mm

Diotttria

12-72D

Biancu à biancu

6-14mm

Gamma di misurazione di u diametru di e pupille

1-10mm

Gamma di misurazione di u voluminu di a camera anteriore

15-300mm3

Range di misura di l'angulu

16-60 °

Angulu Kappa / Alpha

R (0-3mm) θ (0-360 °)


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu