Strumentu di diagnostica ultrasonica AB Oftalmicu SDK180ABT

Ricunniscenza intelligente di a camera anteriore, lente è retina

Ritestazione automatica di grande matrice di errore

A supera a precisione di misurazione di 0,02 mm

Raccomandazione intelligente di a formula di calculu IOL

Formula IOL prima è dopu a chirurgia refrattiva in più gruppi

Profundità di rilevazione regolabile in tempu reale

Cunfrontu in tempu reale di l'emissione di cunversione di frequenza

Cornice di riproduzione di filmu per selezzione di quadru

Lesioni fini sò chjaramente visibili

Archiviazione automatica di i risultati di l'ispezione

U mudellu di casu persunalizatu - una chjama chjamata

Custruitu in PC chjucu è portable

Interfaccia umanizzata di tutte l'operazione cinese


Vantaghji di u Produttu

✦ Precisione di Misurazione

A tecnulugia di brevettu identifica intelligentemente l'ecu di a camera anteriore, cristallo è retina, evitendu l'errore di calculu per via di a diversa velocità sonora di u tessutu; A funzione di misurazione automatica di l'errore hè troppu grande per evità l'errore di misurazione causatu da negligenza umana. In cumbinazione cù a precisione a-supermisurazione di 0.02mm, i risultati di misurazione ultrasonica di strumentu di diagnostica sdk / 180 / abt a sò accurati. In usu clinicu, l'errore di a macchina era menu di 0.05mm paragunatu cù IOLMaster in parechji ospedali.

1 (1)

✦ Calculu Precisu

Sicondu parechji anni d'osservazione clinica è un gran numaru di rapporti di letteratura, ci hè ancu una certa differenza trà a dioptrie prevista preoperatoria è a diottria postoperatoria attuale, risultendu in un gran numeru di ametropia postoperatoria. Hè analizatu chì e ragioni si trovanu in parechji aspetti cum'è a biometria preoperatoria, a selezzione di a formula di calculu di lenti intraoculari è a selezzione di u modu di operazione. A funzione di raccomandazione intelligente di a formula di calculu IOL hè basata annantu à un gran numeru di risultati statistichi clinichi di esperti, è u strumentu diagnosticu raccomanda automaticamente a formula di calculu IOL adatta secondu i risultati biometrici preoperatori di i pazienti, Per evità l'ametropia postoperatoria causata da a selezzione di formula di calculu di lente intraoculare inappropriata. À u listessu tempu, hà ancu parechji gruppi di formule di calculu IOL prima è dopu a chirurgia refrattiva per i duttori di sceglie è paragunà.

1 (2)

✦ Hè Chjaru

Sutta u statu di scansione di a sonda ultrasonica di tipu B, a prufundità di rilevazione hè regolabile da 20mm à 65mm in tempu reale. Quandu u DP hè di circa 30 mm, l'immagine hè ingrandata più di 4 volte. Combinatu cù u guadagnu ultra-elevatu di 105dB, i dettagli di una leggera opacità vetrosa, di una leggera emorragia vitrea è di staccamentu di a retina ponu esse chiaramente visualizzati.

1 (3)

In u statu di scansione di a sonda ultrasonica di tipu B, a frequenza di trasmissione hè regolabile in tempu reale da 8MHz à 11mhz. Quandu 11mhz hè trasmessu, l'imaghjina hè più delicata, è quandu 8MHz hè trasmessa, u signale ecu hè più riccu. U paragone in duie fasi pò osservà megliu i dettagli di a lesione.

1 (4)

✦ Umanizazione

Cliccate nantu à a chjave di congelazione in u prucessu di misurazione, è u strumentu pò memorizà automaticamente i risultati di l'ispezione senza altre chiavi, chì hè cunveniente è veloce; Funzione di riproduzione di film, - prucessu di verificazione di riproduzione di e chjave, selezziunate e fotogrammi fotogramma per fotogramma. U mudellu di casu pò esse persunalizatu è pò esse chjamatu cù un clic per salvà u tempu di scrittura di casi; Custruitu in PC di cuntrollu industriale, faciule da operà è da trasportà; L'interfaccia piena di operazione cinese hè cunveniente per i duttori à amparà è aduprà a macchina.

1 (5)

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu