Misuratore di distanza interpupillareWB-1103D


Descrizione di u Produttu

U misuratore di distanza interpupillare hè un strumentu di misurazione adupratu per misurà a distanza trà e pupille di l'ochju umanu in u prucessu di rifrazione è di adattamentu.

U principiu di misurazione di u misuratore di distanza interpupillare hè: l'ottotipu illuminatu da a sorgente luminosa hè ripresentatu à una certa distanza di travagliu davanti à l'ochji di u paziente da u sistema otticu. Quandu u paziente guarda l'ottotipu, l'assi visuale di l'ochji manca è destra si intersecanu à sta distanza di travagliu specifica. Distanza. À questu tempu, a luce forma un puntu riflettente nantu à a superficia di e córnee sinistra è destra di u paziente. L'ottometristu pò vede a molla di lettura è sti dui punti di riflessione à tempu à traversu l'oculari. Dopu avè spostatu i capelli di lettura à manca è à diritta versu i punti di riflessione di l'ochji manca è destra di u paziente, a distanza interpupillare di u paziente pò esse ottenuta nantu à u schermu di visualizazione.

1

U dispositivu di verificazione di u misuratore di distanza interpupillare hè cumpostu da un tavulinu di travagliu regolabile cù una direzzione di muvimentu bidimensionale, è trè maniche standard cù distanze interpupillari nominali di 55mm, 65mm, 75mm, è e distanze centrali attuali di e trè maniche standard A deviazione trà u valore è u valore teoricu di a distanza centru deve esse cuntrullatu in 0,1 mm.

U dispositivu di verificazione di u misuratore di distanza interpupillare hè dotatu di dui occhi simulati OD standard per simulare u puntu di riflessione di l'immagine di destinazione osservata da u pupulare di u paziente in u statu di travagliu.

Vantaghji di u Produttu

Allinendu u puntu luminosu nantu à a pupilla cù a luce di misurazione, a misurazione pò esse effettuata sia in occhi singuli sia in doppiu ochju

1

Parametru Tecnicu

Dimensioni (LxPxH)

310x230x110mm

Pesu

0,8 kg

Requisitu di Potenza

DC 4.2V

Range di misurazione efficace:

Distanza interpupillare trà l'ochji 45-82mm

Distanza di pupulare à manca è à diritta:

22,5-41 mm

Errore d'indicazione

≤0.5mm

Errore d'arrotondamentu

<0,5 mm

Rotazione di a distanza di mira monoculare misurabile:

30cm-

Tempu di spegnimentu automaticu:

Ferma per circa un minutu

Dimensione di u pacchettu:

 310x230x110mm 


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu