Tonometru di rimborsu di misura di alta precisione SW-500


Descrizione di u Produttu

U tonometru di ribombu utilizza una tecnulugia brevettata innovativa per rilevà u ribombu. Dopu chì a sonda hè stata inserita in u tonometru, hè magnetizata per pruduce poli N / S. U currente istantaneu di u solenoide in u strumentu (per circa 30 millisecondi) genera un campu magneticu istantaneu, chì face chì a sonda magnetizzata si sposti versu a cornea à una velocità di 0,2 m / s (u listessu Principiu di ripulsione estrema). A sonda colpisce a superficia frontale di a córnea, ralentisce è ribomba. L'interruttore di cuntrollu monitora a tensione di u solenoide causata da a sonda magnetizata di rimbalzu. U processatore di signale elettronicu è u microsensore calculanu a decelerazione di a sonda dopu à colpu à a córnea, è infine integranu l'infurmazioni. Cunvertitu in una lettura di pressione intraoculare. U tonometru pò ottene misurazioni in 0,1 seconde. Se a pressione intraoculare aumenta, a decelerazione di a sonda dopu l'impattu aumenta è a durata di l'impattu diminuisce.

1 (1)
1 (2)
1 (3)

Vantaghji di u Produttu

U tonòmetru di ribattu SW-500 hà dui modi di travagliu: verticale è orizontale, è pò trasmette dati di stampa senza filu. U dispusitivu utilizza u principiu chì a sonda reagisce in modu diversu quandu a sonda colpisce a superficie di oggetti di diversa durezza a una certa velocità per misurà a pressione intraoculare. Hà i vantaghji di alta precisione di misurazione, portabilità, senza bisognu di anestesia, è senza infezioni incrociate.

Parametru Tecnicu

1. Range di misura:

3mmHg-70mmHg

2. Errore di misura:

± 1.5mmHg (3mmHg ≤ pressione intraoculare misurata≤25mmHg) ± 2.5mmHg (25mmHg pressure pressione intraoculare misurata < 70mmHg)

3. Pò ottene una misura verticale è tipica

4. Trasmissione wireless di dati di stampa

5. Facile da misurà, faciule da amparà è da aduprà

6. Chjucu è leggeru, faciule da trasportà

7. Nisun bisognu di anestesia, nisun cunfortu


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu