Strumentu di sistema digitale di immagine topografica corneale sw-6000


Descrizione di u Produttu

U topografu corneale si compone di 3 parti: system Sistema di prughjezzione di discu Placido: 28 o 34 anelli sò ancu prughjettati nantu à a superficia corneale da u centru à a periferia, in modu chì tutta a cornea sia in a gamma di analisi di a proiezione secca. ②Sistema di surviglianza di l'immagine in tempu reale; a maghjina di l'anellu prughjettata nantu à a superficia corneale pò esse osservata, monitorata è regolata in tempu reale per mezu di u sistema di monitoru di l'immagine in tempu reale, affinchì a maghjina corneale possa esse presa in u megliu statu, è poi conservata per analisi. ③Ordinatore, sistema di trasfurmazione di l'imaghjini; l'urdinatore prima digitalizeghja e maghjine salvate, applica e formule di calculu stabilite è i prugrammi per l'analisi, è dopu mostra i risultati di l'analisi nantu à u schermu fluoriscente cù diverse immagini di culore. In listessu tempu, i risultati statistichi numerizati sò ancu inseme.

Corneal topographySW-6000 (1)

A topografia di a cornea hè di analizà tutta a superficia di a cornea. Ogni anellu di prughjezzione hà 256 punti inclusi in u sistema di trasfurmazione. Dunque, tutta a cornea hà più di 7000 punti di dati inseriti in u sistema di analisi. Si pò vede chì a topografia di a cornea hè sistematica, precisa è precisa. A topografia cornea hè clinicamente usata per diagnosticà l'astigmatismu corneale, analizza quantitativamente e proprietà corneali, è mostra a flessione corneale in dati o diversi culori. A differenza trà a flessione à dui assi hè l'astigmatismu corneale. Diagnosticà una flessione corneale anormale, l'avventu di a mappa corneale rende pussibule a diagnosi precoce di cheratoconu è di cheratoconu in u stadiu subclinicu, è a precisione di u diagnosticu di cheratoconu hè alta cum'è 96%. Inoltre, pò esse adupratu per a diagnosi di distorsione cornea indotta da e lenti di cuntattu.

Vantaghji di u Produttu

U topografu corneale SW-6000 utilizza u conu PLACIDO, 31 anelli, 7936 punti in tuttu. Hè adupratu in a diagnosi clinica di l'astigmatismu corneale per analisi computazionale, analizza quantitativamente a forma cornea, visualizza u putere di rifrazione corneale in dati o diversi culori, è visualizza a mappa di curvatura assiale, mappa di curvatura tangenziale, mappa di altezza, simula immagine speculare cornea è cornea Disegnu 3D. Pò esse adupratu per l'esame preoperatoriu è a valutazione postoperatoria di a chirurgia refrattiva corneale, pò guidà i dati di u portu di lenti di cuntattu, è migliurà a precisione di u montaggio di lenti di cuntattu.

Corneal topographySW-6000 (2)

Parametru Tecnicu

1. Metudu di misura:

Còn placatu

2. Copertura di misurazione:

10.91mm (diametru)

3. Misurazione di a gamma di raggio di curvatura:

5,5 mm-10,0 mm (61,36 D ~ 33,75D)

4. Deviazione di misura:

± 0,02 mm

5. Numeru di anellu placidu:

31 anellu

6. Numaru di punti di misura:

7936 punti

7. Pò mustrà a carta di curvatura assiale, a mappa di curvatura tangenziale, a carta di l'altezza, a simula maghjina di u specchiu corneale è a mappa 3D corneale

8. Imagine di uscita di stampante à inkjet di culore di alta qualità

9. Pruvenza di regulazione di a testa: più di 86mm à manca è à diritta; più di 40mm davanti è daretu; più di 30mm in altu è in ghjò; più di 50 mm di supportu di mandibula;

10. Funzione di adattazione di lente di cuntattu

11. Funzione di rilevazione di cheratoconu


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu