Curvatura superficiale corneale è strumentu di misura diottrie YZ38


Descrizione di u Produttu

Stu pruduttu hè adupratu per misurà a curvatura è a diottrie di a superficia corneale, è ancu l'assi è l'astigmatismu di l'astigmatismu corneale. Pò esse adupratu per calculà a putenza di rifrazione di a lente impiantata in cunjunzione cù A-scan. Parametri tecnichi Range di misura Raggio di curvatura 5,5 ~ 11mm Diottrie 30 ~ 60D * Raggio valore di graduazione picculu 0,02mm Diottrie 0,25D Superficie minima necessaria per a misura r = 5,5mm φ1.65mm r = 7.5mm φ2.36mm r = 11mm φ3.36mm

212

Vantaghji di u Produttu

1. Durante u prucessu di adattamentu di e lenti à cuntattu, a curva di basa di a lente pò esse scelta secondu u raghju di curvatura di u meridianu principale di a superficia anteriore di a cornea di u cliente.

In a selezzione di a curva di basa di a lente, a curva di basa di a lente hè uguale o leggermente più grande di u raghju di curvatura di u meridianu principale di a superficia anteriore di a cornea. A formula seguente pò esse usata per ottene:

BC = a somma di i raggi di curvatura di dui meridiani principali reciprocamente perpendiculari / 2 × 1.1

Per esempiu, i raghji di curvatura di dui meridiani principali chì sò perpendiculari l'uni à l'altri sò misurati per esse 7.6 è 7.8.

BC = 7,6 + 7,8 / 2 × 1,1 = 8,47

2. Valutazione di a strettezza di e lenti à cuntattu dopu à u portu.

Quandu si prova, fate lampà u portatore. Se u portatore hè bellu purtatu, a marca visuale serà sempre chjara è invariata;

S'ellu hè purtatu troppu liberu, l'imaghjina serà chjara prima di lampassi, è l'imaghjina serà sfocata immediatamente dopu à lampassi, è serà chjaru torna dopu un pocu tempu;

S'ellu hè purtatu troppu strettu, l'imaghjina serà chjara prima di lampassi, è a sfocatura serà ristabilita per un pezzu.

3. Un cheratometru pò esse adupratu per rilevà u gradu di astigmatismu, direzzione assiale è distingue u tippu di astigmatismu.

Se ci hè astigmatismu in l'ottometria, aduprate un cheratometru per rilevà l'astigmatismu, indicendu chì l'astigmatismu hè tuttu astigmatismu intraoculare.

Se ci hè astigmatismu in optometria, l'astigmatismu hè ancu rilevatu cù un cheratometru, è l'astigmatismu di i dui hè uguale, è a direzzione assiale hè a stessa, indicendu chì l'astigmatismu di l'ochju hè tuttu astigmatismu corneale.

Se l'astigmatismu in l'ottometria ùn hè micca uguale à l'astigmatismu rilevatu da u cheratometru è a direzzione assiale hè inconsistente, significa chì l'astigmatismu hè un mischju di astigmatismu corneale è astigmatismu intraoculare.

Se ùn ci hè astigmatismu in optometria, aduprate un cheratometru per rilevà l'astigmatismu, chì significa chì i gradi di astigmatismu corneale è astigmatismu intraoculare sò uguali, è i segni sò opposti, l'assi hè u listessu, è i dui si cancellanu. Questu astigmia pò esse correttu cù una lente sferica.

212

4. Per certe malatie corneali cum'è u cheratoconu, u cheratoconu, ecc., U cheratometru pò esse adupratu cum'è basa diagnostica. A misurazione di u gradu di impiantazione prima di l'implantazione di lente intraoculare è l'analisi di cuncepimentu è di risultati di varie operazioni refrattive richiedenu a misurazione di un cheratometru. Inoltre, pudete amparà nantu à a secrezione di lacrime è cusì.

Parametru Tecnicu

Range di misura 

★ U raghju di curvatura

5,5—11mm

Diotttria

30-60D

Valore minimu di graduazione 

Radius

 0,02 mm

★ Diotttria

 0.25D

Superficie minima necessaria per a misurazione

Quandu r = 5,5 mm

φ1.65mm

Quandu r = 7,5 mm

φ2.36mm

Quandu r = 11mm

φ3.36mm


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu