Misuratore di curvatura corneale BL-8002

Siccomu a putenza di rifrazione corneale conta per 2/3 di u putere di rifrazione totale di l'ochju umanu, a misurazione di curvatura di a cornea pò capisce u putere di rifrazione totale di l'ochju umanu. À u listessu tempu, postu chì a maiò parte di l'astigmatismu di l'ochji umani vene da a córnea, e letture di curvatura corneale sò assai boni in termini di optometria è analisi di prescrizzioni. impurtante. In l'optometria urdinatore, a misura di curvatura cornea hè stata menzionata


Descrizione di u Produttu

 In questa sezione, introdurremu u cheratometru otticu è a so applicazione. U cheratometru usa e pruprietà di riflessione di a córnea per misurà u so raghju di curvatura. E caratteristiche di u cheratometru sò e seguenti: ① L'oculare pò esse regolatu in modo chì l'ochji di l'esaminatore ponu esse focalizzati chiaramente. ②U poghju di a mascella è u poghju di testa ponu esse adattati in modu chì a pusizione di a testa di u sughjettu sia fissata durante l'ispezione; u manicu pò esse spostatu in su è in giù per adattà l'altezza di u strumentu in modu chì l'ochji di u sughjettu sianu à u listessu livellu. ③Dui roti di gradu ponu misurà a curvatura di i dui meridiani principali. ④) Ci hè una scala assiale, chì pò sprime a pusizione di i dui meridiani principali, è tuttu u canna di u metru di curvatura pò esse giratu. ⑤U cursore hè prughjettatu nantu à a cornea di l'esaminatu; a maniglia di cuntrollu di u focu pò esse spostata avanti è indietro per focalizà u cursore nantu à a cornea di l'esaminatu chiaramente.

212

Vantaghji di u Produttu

① L'oculare pò esse regolatu in modo chì l'ochji di l'esaminatore ponu esse focalizzati chiaramente.

② U poghju di a mascella è u poghju di testa ponu esse regolati in modu chì a pusizione di a testa di u sughjettu sia fissata durante l'ispezione; u manicu pò esse spostatu in su è in giù per adattà l'altezza di u strumentu in modu chì l'ochji di u sughjettu sianu à u listessu livellu.

③ Dui roti di gradu ponu misurà a curvatura di i dui meridiani principali.

④ Ci hè una scala assiale, chì pò sprime a pusizione di i dui meridiani principali, è tuttu u canna di u metru di curvatura pò esse giratu.

⑤ U cursore hè prughjettatu nantu à a cornea di l'esaminatu; a maniglia di cuntrollu di u focu pò esse spostata avanti è indietro per focalizà u cursore nantu à a cornea di l'esaminatu chiaramente.

E letture nurmali di curvatura corneale ponu aduprà u raghju di curvatura (mm) o a diottrie (D). In optometria, hè generalmente più cunveniente per sprime a diottrie, è pò furnisce direttamente a situazione di astigmatismu corneale, cume: 43,00 D @ 180 / 44,00 D @ 90, Pudemu ottene direttamente l'astigmatismu corneale di 1,00 D.

U valore principale di l'unità di diottria hè chì hè cunveniente per l'ottichi di lenti di cuntattu di calculà a quantità di astigmatismu residuale (purtendu una lente di cuntattu sferica dura), perchè l'indice di rifrazione di e lacrime hè assai vicinu à l'indice di rifrazione di a curvatura cornea calculatu da a curvatura cornea. A quantità misurata di astigmatismu hè simile à a quantità di neutralizazione di a "lente lacrima" dopu avè purtatu una lente di cuntattu, dunque, paragunendu a quantità di astigmatismu misurata da u cheratometru cù a quantità di astigmatismu misurata da a rifrazione, l'astigmatismu residuale pò esse stimatu rapidamente .


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu